فواید مصرف قهوه

قهوه دانه خوراکی درختی از خانواده قهوه ها می باشد این درخت معمولا در مناطق گرمسیر رشد و پرورش می دهند. قهوه در بعضی از مواد غذایی و اکثر نوشیدنی ها استفاده می شود.  که این روزها نحوه از نوشیدنی های پرطرفدار و محبوب شده است. اکثر افراد اطلاعات کاملی از فواید و مزایای قهوه ندارند بیشتر فکر می‌کنند که به خاطر داشتن کافئین باید در مصرف آن محتاط بود اما باید بدانید که خوردن قهوه مزایای بسیاری برای بدن شما نیز دارد.  فروشگاه فروش قهوه اصفهان قصد دارد در این مقاله مطالبی راجع به فواید قهوه برای شما عزیزان ارائه دهیم اگر از طرفداران این نوشیدنی پرخاصیت هستید با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

قهوه و لاغری:

لاغری و خوش اندامی از مسائل در بین افراد جامعه شده است.  قهوه از نوشیدنی هایی است که باعث لاغری در افراد می‌شود تحقیقات نشان داده کافئین موجود در قهوه باعث چربی سوزی در بدن می شود. اما در مصرف قهوه نباید زیاده‌روی کرد زیرا باعث لاغری نمی شود بلکه ضررهای بسیاری به بدن می‌رساند که در مقالات بعدی برای شما ارائه خواهیم داد.

سرشار از آنتی اکسیدان:

دانه های قهوه سرشار از آنتی اکسیدان هستندتحقیقات نشان داده آنتی اکسیدان موجود در قهوه چند برابر آنتی اکسیدان در آب پرتقال می باشد اما بهتر است قهوه را به صورت تلخ و بدون شکر استفاده کنید تا آنتی اکسیدان آن زودتر و بهتر جذب بدن شود.

الزایمر:

کسانی که قهوه بیشتری می نوشند کمتر دچار بیماری آلزایمر می شود.  به این دلیل که کافئین موجود در قهوه باعث تحریک سیستم عصبی مغز می شوند باعث تقویت حافظه و هوشیاری فرد می‌شود.

مسکن قوی:

قهوه به عنوان مسکن برای سردرد و میگرن مورد استفاده قرار میگیرد.قهوه باعث تنگ شدن رگ‌های خونی می‌شود سردرد را کاهش میدهد. به طور کلی کافئین موجود در قهوه برای کاهش درد موثر است.

به طور کلی نوشیدن قهوه فواید بسیاری برای بدن دارد  اما باید بدانید که در مصرف آن زیاده‌روی کرد.  بنابراین می توانید در روز ۳ تا ۴ فنجان قهوه بنوشید اما بیش از آن باعث می شود به بدن خود آسیب برسانید مضرات قهوه را در مقالات بعدی ارائه خواهیم داد.  اما در هر صورت بدانید که قبل از مصرف قهوه از پزشک خود  درمورد میزان مصرف قهوه  مشورت بگیرید  از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم. برای خرید بهترین قهوه میتوانید به فروشگاه مرکز فروش قهوه در اصفهان مراجعه کنید.