تاریخچه قهوه موکارابیا

داستانی که در سال 1951 از میلان شروع می شود و امروز با عطر خاص خود دنیا را فتح می کند.

موکارابیا سیر تکامل زمانه و پیشرفت تکنولوژی را دنبال کرد. قهوه موکارابیا فرصت های تجاری جدیدی را کشف کرد اما ذائقه را برای سنت قهوه در مسیر خود حفظ کرده است. که امروز همچنان عطر بینظیر موکارابیا زبان زد خاص و عام است.رایحه ای که مدرنیته و سنت را با هم ترکیب می کند

موکارابیا میخواهد ارزشهای بزرگی را که همیشه برای مردم ایتالیا منحصربهفرد است را حفظ کند که شامل: تاریخ، هنر و فرهنگ اصیل ایتالیایی است، همچنین کیفیت عناصر کلیدی، موفقیت آن به عنوان یک برند برتر جهانی مسجل می کند. برای احیای طعم سنت، اصیل ترین طعم ایتالیایی، لذت واقعی قهوه و تجربه حسی منحصر به فرد موکارابیا را امتحان کنید.موکارابیا با همان طعم باستانی قهوه ساخته شده.

 

از دانه قهوه تا ترکیب

هر نوع قهوه از ترکیب قهوه های مختلفی تشکیل شده است ، که هر کدام رایحه و ویژگی های خاص خود را دارند . مشکل این است که انواع مختلف قهوه را باید برای ایجاد یک قهوه مرغوب ترکیب کرد، به همین دلیل است که ترکیب کردن قهوه مانند یک آیین است، آیینی که ترکیب موکارابیا آن را دنبال می کنند و به آن احترام می گذارند.

در واقع برای موکارابیا فقط بهترین دانه های خام عربیکا و روبوستا را از کشورهای تولید کننده اصلی انتخاب می شود و پس از گذراندن تستهای ارگانولپتیک دقیق و تستهای آزمایشگاهی تحلیلی، قهوه به طرز ماهرانهای برشته میشود و سپس با دقت مخلوط میشود تا ترکیب غیرقابل انکار موکارابیا ایجاد شود.

 

برشته کردن

قهوه در اصل در دانه های سبز رنگ است، سپس با برشته کردن، شکل و رنگی را به خود می گیرد که همه ما می شناسیم. اما رست دادن چیزی فراتر از یک فرآیند است در واقع، در این مرحله است که عطر، طعم، شکل و رنگ ترکیب مشخص میشود.

به همین دلیل است که برشته کردن قهوه یک هنر واقعی است . کیفیت قهوه های مختلف تصادفی نیست یک برشته کننده متخصص با حساسیت خود درجه حرارت و نقطه پخت دقیق دانه ها را تعیین می کند.

 

تاریخچه خانواده زانتی

خانواده زانتی از خانواده های سنتی تاجر ، باستانی و اصیل ونیزی هستند. که از سال 1700،زانتیها برای تجارت ادویه ،قهوه و نوشیدنی کار خود را شروع کردند و از قرن شانزدهم به بعد توسط ونیزیها به اروپا معرفی شدند، زانتی ها مکرراً به هند و مشرق زمین سفر میکردند.

و امروزه،  موکارابیا را که برند معروف خانواده زانتی بشمار می آید در برج Ezdan 1، Westbay یکی از مقاصد مورد علاقه قطر برای متخصصان جدی قهوه است که قهوه را با بالاترین کیفیت در محیطی شگفت انگیز و با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهند!

موکارابیا در تمام مراحل با دقت فوق العاده ای تولید می شود

موکارابیا به بهترین وجه در ظریف ترین مرحله یعنی برشته کردن دانه قهوه که یک هنر واقعی است رست داده میشود.

اینجاست که عطر، طعم و رنگ غیرقابل انکار موکارابیا  ایجاد می شود.

خرید قهوه موکارابیا اصل از بزرگترین فروشگاه اینترنتی تخصصی قهوه ایران.کلیک کنید

موکارابیا بدون کافئین

دانه های قهوه بدون کافئین  موکارابیا شامل: عربیکا بدون کافئین از هند و روبوستا از آفریقا است که به طرز ماهرانه ای برای لذت بردن از یک فنجان قهوه عالی بدون کافئین برشته شده است.

به دلیل طعم متمایز و عطر غنی آن، سایر ترکیبات بدون کافئین را کنار بگذارید. نکته: برای طعم بهتر از آب بدون کلر استفاده کنید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *