انواع برندهای قهوه

معرفی چندین برند برتر قهوه :

امروزه قهوه یکی از تجارت های بزرگ جهان شده است که برندهای مختلفی ان  را فراوری میکنند . کیفیت قهوه بسته به کاشت و برداشت،نوع گونه درخت،دمای پرورش قهوه،رست قهوه در محصول نهایی اثر داشته.هر شرکت معتبر در رابطه با قهوه دارای شرایط خاص خود در تولید و رست قهوه  است.برای همین طعم و کیفیت هر برند با هم فرق میکند.

شرکت های معتبر با توجه ذائقه مشتریان خود سعی بر رضایت مشتری دارند.و برای همین سعی میکنند تا قهوه های مخصوص خود را دارا باشند.شرکت های بسیار معروف حتی مزارع زیر کشت قهوه و کود های گیاهی و شیمیایی مورد استفاده برای درخت قهوه را زیر نظر دارند تا قهوه دارای بالاترین کیفیت باشد و برای همین است که قهوه های برند به مراتب بهتر از قهوه های فله ایی است.

فروش قهوه برند در ایران در فروشگاه های بزگ و معروق انجام میشود.با توجه به قیمت بالا قهوه های برند نسبت به قهوه فله و قیمت دلار فروش قهوه برن کاهش پیدا کرده است.از جمله قهوه لاوازا،قهوه مولیناری،قهوه ساکوالا که مبزان فروش این قهوه ها در یک سال اخیر بسیار کاهش پیدا کرده است.

در این مقاله به بررسی چند نمونه از آن شرکت ها میپردازیم .

درمان لکه های قهوه روی دندان

1-EIGHT O’ CLOCK COFEE : سال تاسیس این قهوه برای سال 1859 میباشد . درآن سال این شرکت به بررسی بهترین زمان نوشیدن قهوه پرداخت و متجه شد که بهترین زمان برای نوشیدن قهوه ساعت 8صبح و 6شب میباشد . به همین اسم برند خودرا ساعت 8 قرارداد و اکنون این برند دارای رتبه برتر درجهان است .

 

2-GEVALIA COFEE : برند جولیا توسط شرکت ویکتورتئودور در سال 1853 تاسیس شد و از بهترین شرکت های فروش قهوه محسوب میشود. و بعد از 20 سال به شرکت موند لیز فروخته شد این برند هم هم اکنون دارای رنکینگ 2درجهان است.

3-DUNKIN ‘ DONUTS :  این برند دارای رنکینگ دو در جهان است که در سال 1950 توسط کوئینس ،ماساچوست توسط ویلیام روزنبرگ تاسیس شد . یکی از بهترین مکان ها برای خوردن صبحانه است چون تخصص خاصی در درست کردن پیراشکی دارند .

4-FOLGERS COFEE : این قهوه توسط جیمرفولجرز در سال 1850 در آمریکا تاسیس شد . که کارخانه آن یکی ار بهترین کارخانه های قهوه درایلات متحده میباشد .فروش قهوه این برند در امریکا بسیار زیاد بوده و طرفداران زیادی دارد. این کارخانه هرسال از 250تا360 هزارتن کارتن قهوه را فراوری میکند. این شرکت در رتبه ی 4برندهای جهان قرار دارد .

5= PEET’S COFEE :  اینبرند توسط یک  هندی تاسیس شده که نام خودش را روی برندش گذاشته . این شرکت در سال 19250 در کالفرنیا تاسیس شده . پیت با ترکیب کردن دو نشیدنی جذاب چای و قهوه توانست به محبوبیت برسد هم اکنون این برند در رتبه 6 برترین برند های جهان قرار دارد .

6 -COMMUNITY COFFE :  این قهوه در سال 1919 تاسیس شد که در ایالت متحده قرار دارد  این برند در سال 2005 جز برترین برند ها بود و هم اکنون جز 8 برند برتر دنیا قرار دارد.سودای قرار گرفتن در رتبه3 قهوه برتر جهان جزو اهداف این شرکت بوده که با توجه به کیفیت وتلاش مجموعه دور از ذهن نیست که در اینده ایی نزدیک به هدف خود برسند.

7- LAVAZZA :لاوازا در سال ۱۹۶۵ در Settimo Torinese، شهری واقع در استان تورین، افتتاح شد. این بزرگترین کارخانه رستینگ قهوه در اروپا بود. به طور چشمگیری، هم‌اکنون این کارخانه یکی از مهمترین کارخانه‌های قهوه در جهان امروز است، که پنجاه سال از زمان تأسیس آن می‌گذرد.امروزه این قهوه نه‌تنها شرکت عمده قهوه ایتالیا است، بلکه یکی از شرکت‌های بزرگ قهوه در دنیا است که در بیش از ۹۰ کشور فعال در بخش‌های غذا و تدارکات فعالیت می‌کند.

8-MOLINARY:  قهوه مولیناری یک قهوه ایتالیایی است که تولید آن به دو قرن میرسد.در واقع سال 1804 خانواده مولیناری کار خود را آغاز کردند و چون علاقه ی زیادی به این کار داشتند  باعث تمرکز آنها نسبت به کسب و کار روست Roast قهوه شد، و به همین علت نام تجاری قهوه مولیناری  “Caffè Molinari” را برای خود انتخاب کردند.

9-MOKAMBO :  تاریخ تولید این قهوه به سال 1972 برمیگردد . که توسط دو برادری که تصمیم گرفتند کافه کوچکی را در شهر Chieti باز کنند.دراین مدت، این دو برادر بیشتر دریافتند که که بسیار مهم است که محصولاتی با کیفیت از دانه های قهوه تا یک فنجان اسپرسو را به مشتریان ارایه دهند ، که از همان سال شرکت صنعتی خود را به ثبت رساندند.

10- CORSINI : قهوه کورسینی مدل کاراکاس . در واقع کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا است. اولین بار درسال 1730 قهوه به این کشور برده شد .کشوری با مزارع بزرگ قهوه و نی شکر. دزواقع شواهدی وجود دارد که نشان میدهد کشت قهوه در ونزوئلا انجام شده .

فروشگاه اینترنتی کافی سل با داشتن انواع قهوه های برند و اصل اماده تحویل ان درب منزل شما میباشد.برای خری قهوه های برند بر روی لینک زیر کلیک کنید.
خرید قهوه برند

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *