معروف ترین برند های قهوه

معروف ترین برند های قهوه

انتخاب معروف ترین برند قهوه موضوع با اهمیتی به شمار می آید زیرا با انتخاب بهترین برند قهوه می توانید طعم واقعی قهوه را بچشید و از نوشیدن آن لذت ببرید. بعد از آب نوشیدنی های اصلی جهان به قهوه و چای تقسیم می شوند، اروپاییان و کشورهای غربی به قهوه تمایل بیشتری دارند این در حالی است که نوشیدنی مورد استفاده در کشور های شرقی غالبا چای می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با معروف ترین برند های قهوه آشنا کنیم، پس اگر قصد دارید لذت نوشیدن قهوه واقعی را تجربه کنید با ما همراه باشید.

برای دیدن و خرید قهوه برند کلیک کنید و از بزرگترین فروشگاه قهوه اینترنتی خرید کنید.

قهوه در مناطق گوناگونی تهیه می شود، بنابراین طبیعی است که طعم ها و خاصیت های متفاوتی را به خود اختصاص دهد؛ همچنین بین چگونگی درست کردن قهوه و مواد تشکیل دهنده ی آن نیز تفاوت هایی وجود دارد که همین تفاوت ها باعث می شوند قهوه برند های مختلفی داشته باشد بنابراین یک قهوه ساز برای تهیه ی قهوه ی ترک یا اسپرسو نمی تواند به یک شکل عمل کند.

همانطور که قبلا ذکر کردیم برند های قهوه به دلیل وجود انواع قهوه و تنوع سلیقه ی مصرف کنندگان بسیار گسترده می باشند به طوری که فروشگاه های زنجیره ای معروفی وجود دارند که به تهیه قهوه اقدام کرده و به دلیل داشتن سبک خاص و منحصر به فرد، علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده اند.

لازم به ذکر است نحوه ی درست کردن برند های قهوه نیز متفاوت می باشد که در ادامه ی این مطلب معروف ترین برند های قهوه را معرفی می کنیم.

معروف ترین برند های قهوه:

قبل از معرفی برند های قهوه، لازم است بدانید که شرکت های برتر دنیا در صنعت قهوه از دو سبک متفاوت برخوردار می باشند:

گروهی از شرکت های دنیا به این منظور تاسیس شدند که هدف اصلی خود را تولید و فروش نوشیدنی قهوه قرار بدهند. البته هدف اصلی این شرکت ها، تولید قهوه ی آماده ی لیوانی می باشد تا اگر مشتری به کمبود وقت دچار است در همان لحظه قهوه را مصرف کند. از معروف ترین برند های قهوه این شرکت ها، می توان به دانکین دونات و استارباکس اشاره کرد.

اما برخی دیگر از شرکت ها با هدف فروش دانه و پودر قهوه تاسیس می شوند و سعی می کنند مواد اولیه قهوه را در اختیار مشتری قرار دهند تا مشتری قهوه مورد نظر خود را در منزل تهیه کرده و به مصرف برساند. از معروف ترین برند های قهوه این گروه می توان به قهوه لاوازا و نسکافه اشاره کرد.

معروف ترین برند های قهوه در سطح جهان:

  1. استارباکس یا Starbucks: برند Starbucks که متعلق به یک شرکت آمریکایی بوده و سهم 10/1 درصدی بازار قهوه ایالت متحده و 50 هزار فروشگاه در جهان را دارا می باشد بنابراین در سرتاسر جهان بسیار گستردگی چشمگیری برخوردار است. فروش قهوه استارباکس روزانه تا میلیون ها فنجان نیز می رسد به طوری که در برخی از کشور های جهان نوشیدن یک فنجان قهوه استارباکس هنگام صبح به عادت تبدیل شده است. یکی از دلایل محبوبیت برند Starbucks استفاده از تبلیغات بسیار هوشمندانه و جایگذاری محصول می باشد. به طور یقین می توان گفت در میان معروف ترین برند های قهوه، استارباکس رتبه اول را به خود اختصاص می دهد اما به دلیل وجود تحریم ها، دسترسی به این نوع قهوه در ایران مشکل می باشد.

فروش قهوه در فروشگاه اینترنتی کافی سل،برای دیدن قهوه ها کلیک کنید.

لازم به ذکر است این برند علاوه بر قهوه، کوکی و سایر محصولات پخته شده نیز تولید می کند تا مشتریان کافی شاپ های استارباکس این محصولات را به همراه قهوه میل کنند.

قهوه کاستا یا Costa:

قهوه کاستا رقیب دیرینه ی استارباکس به شمار می آید به طوری که رتبه سوم بیشترین فروشگاه های زنجیره ای قهوه را به خود اختصاص داده و از معروف ترین برند های قهوه در دنیا شناخته می شود. Costa به حدی محبوب است که در ۳۱ کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل بیش از 5 هزار فروشگاه برای سرو قهوه تاسیس کرده است. فروشگاه ها و کافی شاپ های برند کاستا علاوه بر سرو قهوه Costa، شکلات داغ، چای، قهوه سرد و مخلوط یخ نیز ارائه می دهند.

در نظر داشته باشید کاستا به عنوان یک برند برتر قهوه به حساب می آید اما از لحاظ فنجان قهوه فروخته شده، برند استارباکس نسبت به کاستا برتری دارد.

دانکین دونات یا Dunkin Donuts:

اگر بخواهیم تعداد فروشگاه های قهوه جهان را بررسی کنیم باید بگوییم برند دانکین دونات دقیقا قبل از برند استارباکس قرار داشته و رتبه دوم را به خود اختصاص می دهد. دانکین دونات به دونات نیز شناخته می شود و عموما با برخی از قهوه های خوب همراه می باشد. لازم به ذکر است شرکت دانکین دونات از سال 1950 فعالیت خود را آغاز کرده و در ایالات متحده، سهم 7/1 درصدی بازار قهوه را دارا می باشد.

مک کافه یا McCafe:

مک کافه به مک دونالد تعلق دارد و در سال 1993 تاسیس شده است. در برخی از کشور های جهان همانند نیوزلند و استرالیا به قدری محبوب می باشد که از برند استارباکس نیز به میزان بیشتری گسترش یافته است. مک کافه علاوه بر قهوه، از نوشیدنی های دیگری نیز ارائه می دهد اما با این حال سهم قهوه در پیشخوان آن ها از بقیه نوشیدنی ها بالاتر است.

برند تيم هورتون یا Tim Horton’s:

یکی از معروف ترین برند های قهوه، تیم هورتون است. این شرکت در کشور کانادا واقع بوده و در بازار این کشور حضور خارق العاده ای از خود نشان داده است به طوری که از سایر برند های قهوه محبوب تر می باشد. برند تیم هورتون نیز همانند برند های قبلی، از کافی شاپ و فروشگاه های زنجیره ای استفاده می کند و علاوه بر قهوه، محصولات مختلفی همانند دونات نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

در میان معروف ترین برند های قهوه جهان، تیم هورتون در مقایسه با سایر برند ها سرعت رشد بالاتری دارد به همین دلیل پیشبینی می شود در سال های آینده با برند هایی همچون استارباکس به رقابت بپردازد.

گلوریا جینز یا Gloria Jeans:

شرکت قهوه گلوریا جینز از شیکاگو گرفته شده است اما امروزه در کشور استرالیا حضور چشمگیر تری دارد به طوری که نزدیک به 150 نمایندگی فروشگاه قهوه را دارا می باشد.

ویژگی اصلی برند Gloria Jeans کیفیت بالای محصولات آن می باشد اما با این وجود نمی تواند جایگاه فروش خوبی را به خود اختصاص دهد زیرا این برند همیشه با مشکلات حقوقی شرکت درگیر بوده است.

نسکافه یا Nescafe:

برند نسکافه جزو برند هایی به شمار می آید که در تمامی جهان مشهور و محبوب می باشد بنابراین مهم نیست در کشور اروپایی ساکن هستید یا در آسیا و آفریقا، در هر کجا که باشید قطعا نام برند نسکافه را شنیده اید.

دلیل اصلی محبوبیت برند نسکافه هزینه ی تبلیغاتی بسیار زیاد آن می باشد که هزینه ی این تبلیغات توسط پشتوانه مالی شرکت سازنده آن، یعنی نستله پرداخته می شود. نستله یکی از شرکت های بزرگ دنیا است و برند های شناخته شده ای همچون مگی و نسکافه را در تولید کرده و در سرتاسر جهان معروف کرده است.

قهوه نسپرسو یا Nespresso:

نسپرسو یکی از برند های معروف شرکت نستله بوده و جزو قهوه های با کیفیت محسوب می شود. این برند از سیستم توزیع مستقیم مشتری استفاده کرده و برای تشکر از مشتریان، دستگاه های قهوه ی خود را به دفاتر میفروشد. نسپرسو برای تبدیل شدن به یکی از برترین برند های قهوه دنیا، تاکتیک های زیادی به کار می برد و این کار را با سیستم سه مرحله ای قهوه شروع کرد.

اولین مرحله قرار دادن دستگاه را شامل می شد.

مرحله دوم تهیه ی قهوه از طریق سیستم تحویل بود.

سومین مرحله نیز باز کردن فروشگاه های نسپرسو به منظور تجربه های بی نظیر بود.

برند کیورینگ: برند کیورینگ یکی از بهترین برند های قهوه بوده و 11 درصد از سهم بازار قهوه در ایالت متحده را به خود اختصاص می دهد. کیورینگ توسط یک شرکت آمریکایی تاسیس شده است که خود این شرکت به کوه سبز کیورینگ معروف می باشد.

برند کیورینگ ایده های خلاقانه و نوآوری های بسیار زیادی دارد به همین دلیل بیش از 400 نوع نوشیدنی و 60 مارک قهوه را تولید کرده است. همچنین مشهور ترین قهوه ی این برند یعنی کپسول های کی پاپ (k-cup) توسط فروشگاه های استارباکس و سایر فروشگاه ها تولید می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *