بهترین میکس های قهوه

میکس های برتر قهوه

بهترین میکس های قهوه

توجه داشته باشید که بزرگترین تولید کننده های قهوه که اکثرا در کشور ایتالیا هستند از ترکیب دانه های مختلف میکس های مخصوص خود را دارند که هر کدام دارای طعم و بوی متفاوتی است.

شما میتوانید برای دیدن ترکیب قهوه های برند وارد صفحه قهوه برند ما شوید و اطلاعات جداگانه قهوه ها را مطالعه نمایید.

قبل از دیدن میکس های پیشنهادی به این نکته توجه نمایید که بهترین میکس از نظر هر شخصی متفاوت است ،ولی در کل یک میکس خوب باید  دارای عطر و بوی عالی به هماه اسیدته متوسط و همچنین کافیین استاندارد باشد.

طعم مهمترین فاکتور  در انتخاب قهوه است لذا باید حتما میکس انجام شده دارای طعم خوبی باشد.

معرفی چند میکس قهوه:

قهوه ۵۰ درصد ربوستا و ۵۰ درصد عربیکا:
اگرچه بسیار خوشمزه است و دارای عطر و بوی بالاست ولی ترکیب دانه های قهوه برای به دست آوردن این ترکیب نیاز به داشتن شناخت بالا،تجربه کافی و آزمون وخطاهای بسیاری است تا بتوان به یک ترکیب مناسب دست یافت.
معروف ترین برند خارجی که در ایران اقدام به فروش با این ترکیب قهوه می‌کند می‌توان به شرکت کورسینی ایتالیا اشاره کرد که در دو لاین گورمت و کاراکاس در بازار موجود است.
بهترین دانه های استفاده شده در این ترکیب دارای رست مدیوم ومدیوم شکلاتی است. معمولا از این ترکیب برای درست کردن قهوه اسپرسو استفاده می شود زیرا هم دارای کافئین بالا و استاندارد است و هم تلخی و اسیدیته که در این ترکیب نرمال است.
اگر قصد دارید که خودتان یک میکس قهوه با ترکیب ۵۰ درصد عربیکا و ۵۰ درصد روبوستا را خودتان ترکیب کنید ما به شما دو ترکیب را پیشنهاد میکنیم

توجه کنید که کمپانی های بزرگی همچون کمپانی قهوه کورسینی از ترکیب 50 ربوستا و 50 درصد عربیکا در بلند یا ترکیب های خود استفاده میکنید.

ترکیب اول:

پی بی ربوستا 20 درصدجاوه ربوستا 20 درصدویتنام ربوستا 10 درصد
کلمبیا عربیکا 40 درصداوگاندا عربیکا 10 درصد

ترکیب دوم:

پی بی ربوستا 10 درصدجاوه ربوستا 20 درصدویتنام 20 درصد
اتیوپی 10کلمبیا عربیکا 30 درصداوگاندا ربوستا 10 درصد

توجه داشته باشید که در این دو ترکیب میزان درصد ترکیب روبوستا و عربیکا یکی است ولی ترکیب دوم کمی گران‌ تر و مزه ترشی آن بیشتر است.

قروشگاه اینترنتی قهوه کافی سل با ارائه انواع قهوه با میکس های مختلف و ترکیب های متفاوت اماده ارسال به سراسر ایران و درب منزل میباشد.برای خرید قهوه کافی است کلیک کنید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

بهتر است از رست مدیوم استفاده شود و رنگ دانه ها به هم نزدیک باشد تا یکنواختی قهوه بیشتر شود و مطمئنا اگر از دانه های قهوه ای درجه ۱ با کیفیت عالی استفاده شود میکس قهوه دارای عطر و بوی بهتری است.
کارخانه ها و مراکز بزرگ تولید قهوه اکثراً قبل از بو دادن یا عمل رست قهوه تمامی دانه‌ های قهوه را به صورت سبز مخلوط کرده و بعد از آن به صورت یکجا روست داده می‌شود کاملاً یکدست داشته باشند.


برای خرید عمده قهوه و یا اطلاعات میکس های قهوه موجود به صفحه فروش عمده قهوه رفته و با همکاران ما تماس بگیرید.

میکس ۷۰ درصد روبوستا و ۳۰ درصد عربیکا:
این میکس یا ترکیب معمولاً دارای کافئین نسبتاً بالا به همراه طعمی تلخ به همراه ته مزه ترشی است.
به دلیل اینکه معمولاً قهوه‌ای صد در صد ربوستا دارای طعمی نامتعادل هستند از حداقل ۲۰ درصد عربیکا یا ۳۰ درصد عربیکا در ترکیب استفاده شود تا هم تلخی قهوه کمتر شود و هم عطر و بوی قهوه تقویت شود.
شرکت های بسیار معتبر خارجی کمتر به تولید این درصد ترکیب روی می‌آورند و ترجیح آنها بر این است که از ترکیب بیشتر دانه‌های قهوه عربیکا در میکس خود استفاده کنند. ولی با این حال چندین شرکت خوب ایتالیایی مانند شرکت قهوه موکافلور این ترکیب را تولید می‌کند.
ترکیب دانه های ۷۰ درصد روبوستا و ۳۰ درصد بسیار مورد علاقه ذائقه ایرانی است و به همین دلیل تمام کارخانه های تولید قهوه در ایران از این ترکیب حتما در تولیدات خود استفاده میکنند.

شرکت  قهوه لاوازا از این درصد ترکیب بسیار زیاد در لاین های خود استفاده میکند.

ترکیب پیشنهادی:

پی بی ربوستا 20 درصدجاوه ربوستا 20 درصدویتنام 20 درصد
کلمبیا عربیکا 30 درصداوگاندا ربوستا 10 درصد

برای خرید قهوه برند کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی قهوه کافی سل با فروش قهوه و ارسال به سراسر ایران سعی کرده تا رضایت  مشتریان را به خوبی جلب کند.برای دیدن قهوه های ما و خرید قهوه کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *