میکس قهوه اسپرسو

بهترین میکس قهوه اسپرسو چیست؟

برای ترکیب قهوه اسپرسو از چه دانه هایی استفاده کنیم؟

دانه های ربوستا برای اسپرسو بهترند یا عربیکا؟

بهترین رست قهوه برای اسپرسو چیست؟

این ها فقط بخشی از سوالاتی است که برای قهوه فروشی ها پیش می اید.و در کل جواب مشخصی ندارد و باید برای رسیدن به جواب این سوال ها به جند نکته توجه نمایید:

  • برای انتخاب یه میکس پرطرفدار اول باید ببینید مشتریان شما چه قهوه ایی را بیشتر دوست دارند.قهوه با تلخی زیاد را بیشتر میپسندند یا قهوه ایی که ترش باشد.
  • میزان کافیین در انتخاب دانه بسیار مهم است،و حتما باید بنا بر نیاز مشتریان کافیین قهوه خود را تنظیم کنید.
  • رست قهوه نیز به دلیل تاثیر زیاد ان بر روی طعم قهوه بسیار اثر گزار است
  • قیمت میکس قهوه ایی که درست میکنید بیشترین تاثیر را میتواند داشته باشد.که این امر نیاز به شناسایی سطح درامد مخاطبان شما دارد.

فروش  قهوه و اسپرسوساز صنعتی در فروشگاه کافی سل،برای دیدن محصولات کلیک کنید.

به طور کلی میتوان گفت که در هر منطقه ای از ایران ذائقه ها متفاوت است ،شاید میکس قهوه ایی که در بالای شهر تهران به فروش میرسد و بسیار پرطرفدار است در پایین همان شهر تهران طرفدار انچنانی نداشته باشد.

و یا در روستاها مطمئنا طعم قهوه ایی که مردم استفاده میکنند بسیار متفاوت تر از شهرها است.پس برای انتخاب میکس به این نکته توجه کنید که ذائقه ان ناحیه چه ویزگی هایی را بیشتر دوست دارند.

دانه های قهوه امریکا جنوبی و افریقا معمولا دارای قیمت بالاتری هستند و خصوصیات انها ویژگی های خاص خود را دارد.

انتخاب دانه عربیکا و ربوستا و همچنین تعادل ان با هم نیاز به تجربه فراوان دارد تا بتوانید یک میکس خوب درست کنید.و پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر انتخابی با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید.

در مقاله های قبلی ما چند میکس قهوه پرطرفدار را پیشنهاد داده ایم کخ برای مطالعه میتوانید کلیک کنید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

رست قهوه نیز بسایر مهم است و باید به این مهم توجه کرد که هر چه رست قهوه بیشتر یا به عبارتی دارک تر یا تیره تر باشد ان قهوه تلخ تر است.و ما همیشه پیشنهاد میدهیم که برای قهوه اسپرسو از رست های مدیوم یا مدیوم دارک استفاده کنید و از مصرق قهوه هایی با رست خیلی تیره یا دارک خیلی کم استفاده کنید چون باعث طعم بد در قهوه میشود و این که خاصیت قهوه را هم از بین میبرد.

برای قهوه های دمی از قهوه هایی با رست مدیوم و روشن و ترجیحا دانه عربیکا استفاده کنید که بهترین نتیجه را داشته باشید.

ترکیب قهوه اسپرسو

بهترین ترکیب های قهوه اسپرسو مخلوطی از دانه های عربیکا و ربوستا است و به طور کلی ترکیب هایی 50-50 و 60-40 با ذائقه ایرانی سازگاز تر هستند.البته تمامی این موارد نسبی و تجربی هستند و هر کسی نظر خود را دارد.

فروشگاه اینترنتی قهوه کافی سل با فروش قهوه ایرانی و همچنین میکس های پرطرفدار سعی کرده تا علاوه بر فروش      قهوه برند از بهترین قهوه های ایرانی که دارای قیمت بسیار مناسبی هستند را برای فروش به هموطنان عزیز فراهم کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *